InfoBiz - moduł CRM DZIENNIK

Wersja do druku Poleć znajomemu

CRM - utrzymanie relacji z klientami

Moduł CRM Dziennik pozwala na szybki dostęp do podstawowych informacji o kliencie i do historii dotyczących go zdarzeń.

Producent: Structum Sp. z o.o.
Symbol: IBSCRM_006
Jednostka: licencja
licencja
1 licencja
Zobacz więcej produktów z kategorii: CRM
  • Specyfikacja
  • Kod QR

Tak, zostałem poinformowany, że przez 30 dni mogę zwrócić zakupione licencje odzyskując 100% należności. (zobacz naszą gwarancję satysfakcji i odniesienia korzyści)

CRM DZIENNIK - Moduł przedstawia historię relacji z Klientami.

Wszystkie zdarzenia dotyczące wybranego klienta widoczne są jako chronologicznie posegregowana lista. Dzięki temu modułowi, można szybko zlokalizować złożone oferty w wybranym okresie lub zapytania od klienta z wybranego okresu.

Podstawowa funkcjonalność modułu:

  • intuicyjne wyszukiwanie informacji dotyczących klienta - mechanizmy przeszukiwania obejmują:
  • przeglądanie historii zdarzeń dotyczących wybranego klienta

Najważniejsze korzyści:

  • podniesienie satysfakcji klientów przez możliwość szybszego reagowania na zapytania ze strony klientów; natychmiastowy dostęp do historii relacji z klientem, pozwala na prowadzenie rozmowy telefonicznej z klientem, którego słyszymy pierwszy raz od roku - jak ze "starym znajomym"
  • oszczędność czasu potrzebnego na obsługę klientów
  • redukcja kosztów obsługi klienta poprzez skuteczniejszą obsługę klienta; szybki dostęp do kluczowych informacji po prostu ułatwia pracę

Kod QR produktu

do góry