InfoBiz - BRIEF EMARKETINGOWY

Wersja do druku Poleć znajomemu

BRIEF MARKETINGOWY określa cele obecności w internecie oraz sposób realizacji związanych z tym potrzeb. Bezpośrednio wynika z modelu biznesowego, który ma być zrealizowany w Internecie.

Plik do pobrania: » Brief.Emarketingowy.InfoBiz.pdf

Symbol: IBSRV_001
1
Zobacz więcej produktów z kategorii: usługi
  • Specyfikacja
  • Kod QR

BRIEF EMARKETINGOWY - analiza potrzeb i celów aktywnej obecności w internecie

Usługa wykonania briefu emarketingowego obejmuje:

  • wykonanie analizy rynku internetowego (analiza konkurencji, elementy przewagi konkurencyjnej)
  • analiza potrzeb klientów (ang. insight, czyli określenie istotnych potrzeb odbiorców planowanej kreacji)
  • analizę problemów i możliwości (analiza dostępnych mediów)
  • określenie celów emarketingowych
  • ustalenie strategii marketingowej
  • określenie planu działań marketingowych
  • określenie harmonogramu i budżetu

Najważniejsze korzyści:

  • oszczędność czasu potrzebnego na osiągnięcie założonych celów biznesowych
  • redukcja kosztów poprzez uniknięcie nieprzewidzianych i bezcelowych działań

Kolejnym krokiem jest wykonanie BRIEFU KREATYWNEGO.

Kod QR produktu

do góry