Kreowanie wizerunku

Wersja do druku Poleć znajomemu

Nowoczesny portal umożliwia budowa marki i kreowanie wizerunek miasta i regionu. Bazując na przyjętej strategii promocji, nowoczesny portal jest skutecznym narzędziem tworzącym wyobrażenia i inspirującym do działania.

Wizerunek miasta prezentowany w Internecie może wpłynąć na przyciągnięcie turystów, inwestorów a nawet nowych mieszkańców. Podejmując decyzję o kolejnych wakacjach lub miejscach inwestowania, potrzebujemy argumentów. Portal miejski jest naturalnym miejscem, gdzie takie argumenty możemy uzyskać. Atrakcyjność turystyczna lub gospodarcza miasta nie jest pojęciem bezwzględnym. Dobra witryna miejska działa opiniotwórczo.

Dzisiejsze miasto to nie tylko zespół zabytków architektury, atrakcyjne tereny turystyczne czy prężnie rozwijające się przedsiębiorstwa… Dzisiejsze miasto – wraz ze swymi wpływami z przeszłości i planami na przyszłość – jest potężną „machiną”, która w XXI wieku rządzi się innymi prawami niż kiedyś.

Dzisiaj nie wystarczy, by owa „machina” POSIADAŁA intratne dla mieszkańców miejsca pracy i cenne dla turystów walory turystyczne; musi umieć ZAPREZENTOWAĆ je w jak najkorzystniejszym świetle, POKONAĆ KONKURENCJĘ, a następnie ZDOBYĆ ZAUFANIE mieszkańca, turysty, inwestora.

W odpowiedzi na poszukiwanie jak najlepszego sposobu prezentacji zachęcamy Państwa do skorzystania z naszej oferty kreowania wizerunku miasta dzięki nowoczesnemu portalowi miejskiemu. Nowoczesny portal umożliwia budowanie „marki” miasta i kreowanie jego wizerunku.

W jakim celu tworzyć wizerunek miasta?

Obraz miasta prezentowany w Internecie może wpłynąć na pozyskanie turystów, inwestorów a nawet nowych mieszkańców. Podejmując decyzję o kolejnych wakacjach lub miejscach do inwestowania, potrzebujemy argumentów. Portal miejski jest naturalnym miejscem, gdzie takie argumenty możemy uzyskać. Atrakcyjność turystyczna lub gospodarcza miasta nie jest pojęciem bezwzględnym. Dobra witryna miejska działa opiniotwórczo - kształtuje postawy mieszkańców oraz przyszłych i obecnych inwestorów. Od tego jak gmina jest postrzegana na zewnątrz  zależy czy do danej gminy będą przekazywane  budżetowe środki na inwestycje, czy  uzyska  środki pomocowe z  różnego rodzaju projektów.  Oczywiste jest, że jeśli gmina - dzięki promocji zewnętrznej - jest znaną  i wysoko stoi w rankingu, wtedy uzyskuje większe szanse na pozyskanie funduszy, a także występuje większe zainteresowanie inwestorów  danym terenem. 

„Jak Cię widzą, tak Cię piszą” – mówi staropolskie przysłowie… I jest w nim wiele racji. Portal miasta, który jest zbudowany nowocześnie, użytecznie, a jednocześnie stanowi źródło cennych informacji – jest jego doskonałą wizytówką.


System InfoBiz Server pozwolił na uruchomienie portalu miejskiego i skuteczne kreowanie wizerunku miasta Lublin - zobacz jak wyglądało wdrożenie portalu lublin.eu.

do góry