Współpraca wewnątrz firmy

Wersja do druku Poleć znajomemu

Poprawa jakości współpracy wewnątrz firmy.

  • okresowe planowanie pracy (np. tygodniowo)
  • pełne opisy o warunkach handlowych (notatki o dostawcach, warunkach handl.) na stronie administracyjnej
  • współpraca pomiędzy handlowcami ze sobą,
  • współpraca pomiędzy handlowcami i działem marketingu,
  • wymiana doświadczeń i wiedzy (np. z obszarów, którymi się zajmujemy tylko mamy, ale część naszej wiedzy może się przydać do pracy innych),
  • dążenie do wspólnego celu,
  • zaangażowanie i chęci
  • dzielenie się pomysłami dotyczącymi: obszarów do poprawy, wprowadzania zmian, nowych produktów, nowych dostawców, potencjalnych klientów,
  • patrzenie „szeroko”,
  • komunikacja w zespole – informowanie siebie nawzajem o podejmowanych działaniach, planach, o sukcesach, o tym z czym mamy trudności, czego nowego/ważnego się dowiedzieliśmy, itp.
  • zakres odpowiedzialności
  • zastępowanie i przekazywanie zadań

Wdrożenie systemu InfoBiz Server przynosi bezpośrednie korzyści biznesowe. Sukces firmy internetowej warunkuje szereg czynników wzrostu biznesu i sprzedaży.

do góry