InfoBiz - moduł ZAMÓWIENIA
Moduł Zamówienia, to element systemu InfoBiz Server, który służy do obsługi zamówień internetowych. Odpowiada za organizowanie koszyka zamówień, potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz we współpracy z innymi modułami systemu - za dalszą obsługę zamówień elektronicznych w ramach systemu handlu elektronicznego.
- Specyfikacja
- Kod QR
Tak, zostałem poinformowany, że przez 30 dni mogę zwrócić zakupione licencje odzyskując 100% należności. (zobacz naszą gwarancję satysfakcji i odniesienia korzyści)
Moduł ZAMÓWIENIA InfoBiz Server - obsługa modułu ecommerce - sklep internetowy B2C i B2B
Moduł pozwala na składanie zamówień na produkty prezentowane w ramach katalogu produktów. Klient ma możliwość przeglądania prezentowanych produktów i wkładania ich do koszyka zamówienia. Po skompletowaniu zamówienia, ma możliwość złożenia zamówienia bez konieczności logowania się. To jest bardzo prosta forma składania zamówień i chętnie korzystają z niej klienci kupujący okazjonalnie.
Moduł KLIENCI udostępnia funkcjonalność zakładania konta, przez które użytkownik może w dowolnym momencie śledzić status swoich zamówień. Logowanie się przez klienta umożliwia mu także prowadzenie prywatnej korespondencji z obsługą sklepu internetowego.
Podstawowa funkcjonalność modułu ZAMÓWIENIA.
- kompletowanie koszyka zamówienia w trakcie przeglądania KATALOGU PRODUKTÓW
- możliwość składania zamówień bez konieczności zakładania konta przez klienta
- wysyłanie maila do klienta z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia
- obsługa statusów zamówienia
- obsługa notatek na poziomie realizacji zamówienia
- we współpracy z modułem PŁATNOŚCI ONLINE - obsługa płatności internetowych i za pomocą SMS
Najważniejsze korzyści:
- możliwość uruchomienia sklepu internetowego na bazie istniejącego katalogu produktów
- zwiększenie sprzedaży poprzez uruchomienie kolejnego kanału dystrybucji
- InfoBiz Server pozwala na składanie zamówień bez konieczności logowania się do systemu
- darmowa reklama w internecie - przy współpracy z modułem SEO SYSTEM
- możliwość realizowania strategii marketingu internetowego
- podniesienie satysfakcji partnerów i klientów przez umożliwienie im składania zamówień w cenach detalicznych i hurtowych (ceny hurtowe można określić w module PARTNERZY)
- oszczędność czasu potrzebnego na obsługę sprzedaży
- redukcja kosztów obsługi klientów poprzez automatyzowanie procesu zbierania zamówień