Wiadomości
30.06.2012 21:26
Gwarancja opłacalności inwestycji - ROI wpisane do umowy na wdrożenie InfoBiz Server
Pieniądze stanowią krwioobieg gospodarki. Są także niezbędne Twojemu biznesowi, dlatego uważamy, że każda złotówka użyta do uruchomienia InfoBiz Server powinna zwrócić do Ciebie w ciągu pierwszego roku. Jeżeli tak się nie stanie - zwrócimy Tobie proporcjonalną do brakujących korzyści część ceny zakupionych przez Ciebie licencji.
więcej »08.12.2008 13:30
Pierwsze miejsce w konkursie Web Star Festival dla portalu LUBLIN.EU
Portal miejski LUBLIN.EU uruchomiony na bazie systemu InfoBiz Server otrzymał dwie statuetki w konkursie Web Star Festival w kategorii "Administracja Publiczna" - I nagrodę Internautów oraz I nagrodę Akademii Internetu. Dziękujemy wszystkim Internautom, którzy zagłosowali na uruchomiony przez nas portal Lublina.
więcej »27.05.2010 13:02
Dobry portal internetowy Lublina
Ładny i wygodny - tak profesjonaliści ocenili nasz miejski portal. W teście e-miast przeprowadzonym przez Komputer Świat strona lublin.eu zajęła II miejsce. Do testu wybrano 18 miast wojewódzkich. Dziennikarze Komputer Świat postawili się w roli użytkowników-internautów, bo to przecież dla nich robione są miejskie serwisy. Osoba trafiająca na internetowe strony miasta powinna odnaleźć na nich wszystkie potrzebne informacje dotyczące miasta i urzędu. Strona lublin.eu otrzymała bardzo dobre oceny za oprawę graficzną, parametry techniczne i dodatki na stronie. Mniej intuicyjne i atrakcyjne okazały się portale Gdańska, Krakowa, Warszawy, Poznania, Wrocławia i Rzeszowa.
Zobacz raport: Wysokie miejsce w rankingu portali - Komputer Świat
więcej »23.07.2009 16:06
Wartość internetowego portalu miasta Lublin została oszacowana na 586 000 zł
Jaka jest wartość portalu internetowego? Odpowiedź na takie pytanie podaje Gazeta Wyborcza z 13.07.2009. Wartość portalu miasta Lublin została oszacowana przez Brief for Poland na 586 tysięcy złotych.
więcej »18.12.2006 15:20
Nowoczesna organizacja, czyli jak zdobywać i wykorzystywać wiedzę
Nowoczesna organizacja, niezależnie czy działa jako organizacja non-profit, czy jako firma komercyjna, podlega tym samym regułom konkurencyjności. W każdym wypadku dostęp do wiedzy, jakość kontaktów z klientami i szybkość reagowania na zmiany otoczenia pozwalają pracować wydajniej i efektywniej. Zintegrowane narzędzia promocji i sprzedaży pozwalają na skrócenie czasu wprowadzenia produktu na rynek. Skrócenie czasu reakcji na potrzeby rynku wyróżnia innowacyjne organizacje i decyduje o sukcesie handlowym.
więcej »