Promocja sportu i turystyki

Wersja do druku Poleć znajomemu

Prezentacja walorów turystycznych regionu ma bezpośredni wpływ na lokalną koniunkturę. Atrakcyjna, multimedialna prezentacja atrakcji turystycznych w ramach portalu samorządowego może być bezpośrednim powodem odwiedzin wielu turystów.

Większość z nas, zanim zdecyduje się na urlop a nawet na wyjazd weekendowy, szuka informacji o potencjalnym miejscu odpoczynku. Portale miejskie są naturalnym miejscem zdobywania informacji o regionalnych atrakcjach - turystycznych, sportowych ... a także kulinarnych, historycznych, artystycznych, przyrodniczych. Wszystko to, co niezwykłe - inspiruje i przyciąga. Jest tylko jeden warunek: nie wystarczy posiadać odpowiednie atrakcje i walory, trzeba je również efektownie eksponować.

W opracowanym portalu miejskim przewidzieliśmy miejsce na prezentację i promocję sportu i turystyki miasta. Jeśli nie wiedzą Państwo, jak „ująć” dany problem lub jak forma prezentacji, np. multimedialnej byłaby najodpowiedniejsza, zachęcamy do konsultacji. Wirtualne wycieczki po trasach turystycznych lub atrakcyjnych historycznie będą doskonałą reklamą miasta, zarówno wśród turystów, jak i mieszkańców - przecież nie zawsze doceniamy to, co jest tak blisko…

W przedstawienie walorów turystycznych i potencjału sportowego można włączyć kluby i ośrodki sportowe lub punkty informacji turystycznej, które z pewnością rozszerzą zakres informacji w portalu. Im więcej podmiotów zaangażuje się w jego rozwój, tym bardziej kompetentne i aktualne informacje będzie zwierał.

Pakiet GOTOWY PORTAL MIEJSKI jest wykorzystywany przez Urząd Miasta Lublin m.in. do promocji sportu i turystyki. Sprawdź osiągnięte rezultaty.

do góry