Określenie czynników przewagi konkurencyjnej

Wersja do druku Poleć znajomemu

Odpowiedź na pytanie: dlaczego klienci kupują właśnie od nas?

  1. Czy oferujemy coś unikalnego, czy nasze produkty są unikalne
  2. Czym odróżniamy się od konkurencji, co jest naszym wyróżnikiem, naszą mocną stroną, która nas charakteryzuje, i na której możemy budować naszą przewagę
  3. Jaką mamy pozycję na rynku
  4. Dlaczego nasi klienci kupują u nas
  5. Co jest naszą słabością
  6. Czy oferujemy właściwe produkty
  7. Czy mamy adekwatne ceny
  8. Czy nasza oferta jest atrakcyjna dla klientów (co jest atrakcyjne, a co nas „podtapia”)
  9. Wiedza nt. kluczowych produktów (które są kluczowe i dlaczego)
  10. Znajomość kluczowych klientów i stały kontakt z nimi, wiedza o ich sytuacji, planach, wpływanie na „plany, wybór dróg działania/rozwiązań z zastosowaniem naszych produktów).

Wdrożenie systemu InfoBiz Server przynosi bezpośrednie korzyści biznesowe. Sukces firmy internetowej warunkowany jest jednak przez obszerną listę czynników wzrostu biznesu i sprzedaży.

do góry