Nowoczesna organizacja, czyli jak zdobywać i wykorzystywać wiedzę

Wersja do druku Poleć znajomemu
11.02.2012, 20:14

Nowoczesna organizacja, niezależnie czy działa jako organizacja non-profit, czy jako firma komercyjna, podlega tym samym regułom konkurencyjności. W każdym wypadku dostęp do wiedzy, jakość kontaktów z klientami i szybkość reagowania na zmiany otoczenia pozwalają pracować wydajniej i efektywniej. Zintegrowane narzędzia promocji i sprzedaży pozwalają na skrócenie czasu wprowadzenia produktu na rynek. Skrócenie czasu reakcji na potrzeby rynku wyróżnia innowacyjne organizacje i decyduje o sukcesie handlowym.

ib.server.cms.crm.ss.gifInnowacje i zmiany mogą przyczynić się do poprawienia efektywności prowadzenia biznesu. Na każdy moduł systemu InfoBiz Server patrzymy jak na element firmy w internecie. Jeżeli myślimy o edycji witryny publicznej - mamy na myśli moduł CMS Edycja Treści, jeżeli myślimy o magazynie - mamy na myśli moduł Katalog Produktów. Marketing i wprowadzenie nowego produktu na rynek, to wdrożenie modułów z działów handel elektroniczny i marketing internetowy. Każdy moduł jest ważny i uzależniony od pozostałych elementów systemu. Podobnie jak w firmie...

W zależności od docelowego modelu biznesu, wprowadzenie innowacji osiągamy poprzez uruchomienie odpowiednich modułów systemu InfoBiz Server. Przyspieszenie codziennej pracy, poszerzenie rynku, poprawienie jakości obsługi klientów i skrócenie czasu wprowadzenia nowego produktu na rynek, jest konsekwencją optymalizacji procesów biznesowych.

Wdrożenie systemu InfoBiz Server daje możliwości osiągnięcia strategicznych korzyści biznesowych dla nowoczesnej organizacji jako całości, a nie tylko udogodnień dla działu IT w wąskim zakresie ergonomii budowy witryny internetowej.Uruchomienie systemu pracy zdalnej, zarządzanie przez projekty oraz wdrożenie zintegrowanych narzędzi marketingu i sprzedaży internetowej pomaga w osiągnięciu przewagi konkurencyjnej.

Zaproponowane nam rozwiązania budowy stron internetowych bazujące na InfoBiz Server uczyniły naszą witrynę profesjonalną i ergonomiczną w każdym calu. Modułowa budowa tego systemu pozwoliła na szybkie wdrożenie potrzebnej funkcjonalności, której oczekiwaliśmy od nowej witryny. [...] Sebastian Rorbach, XLINE
ebook co sprzedawac w interneciepobierz ebook (pdf)
Co i jak sprzedawać w internecie?

Wprowadzenie nowego produktu na rynek nie oznacza wyłącznie umieszczenia go w katalogu produktów czy usług. Nowa oferta może zostać umieszczona jednocześnie w katalogu produktów, w gazetce reklamowej dostarczanej do klienta i jednocześnie na wysokiej pozycji w wyszukiwarkach internetowych. Z punktu widzenia InfoBiz Server, wprowadzenie nowego produktu na rynek, to jednoczesne wdrożenie kilku modułów systemu:

Od momentu uruchomienia pierwszego sklepu internetowego minęło już ponad 7 lat. Cały czas odnotowujemy wysoką dynamikę sprzedaży internetowej. Wzrost sprzedaży rzędu 80% rocznie już nas nie dziwi, chociaż przez pierwsze cztery lata nie przewidywaliśmy, że taka dynamika sprzedaży utrzyma się dłużej. [...] Tomasz Celejowski, Prezes Florexpol

Zobacz: Zarządzanie przez projekty, Skuteczny marketing internetowy, Promocja firmy w internecie, Jak skutecznie sprzedawać? oraz Outsourcing marketingu.

Przeczytaj opis przypadku: Innowacyjne zmiany organizacyjne w Wydawnictwie Czelej - wdrożenie systemu InfoBiz

do góry